Autoserviso pavadinimas Dizva
Adresas Metalistų g. 4A
Miestas Šiauliai
Žemėlapis Google Maps >>
Teigiami atsiliepimai 0
Neigiami atsiliepimai 1
Atsiliepimų balansas -1
Privalote būti prisijungęs, kad galėtumėte parašyti atsiliepimą!
Tinklapio autorius neprisiima atsakomybės už lankytojų parašytus atsiliepimus.


A T S I L I E P I M A I

Neigiamas atsiliepimas.

Sveiki visi kadangi mačiau ne vieną atsiliepimą apie serviso "Dizva", esančio Šiauliuose, Metalistų g. 4A, atliekamus darbus ir jų kokybę, noriu savo patirtimi pasidalinti ir aš, kad žmonės, kurie dar nežino, atsargiai rinktusi servisus ir atydžiai skaitytų kvitus, kuriuos išduoda po automobilio tvarkymo. Pabrėžiu, kad tai yra mano asmeninė nuomonė ir patirtis.

O buvo taip.. mano automobiliui Hiunday SantaFe nutiko tokia bėda, kad peršoko pagrindinis diržas.
Nuvarius į Dizvos servisą tvarkyti (nepasidomėjome atsiliepimais apie šį servisą, deja), visus reikalus derino su mano mama. Pastebėję kad moteriai yra svarbu tik automobilio grožis ir tai, kad jis tvarkingai važiuotų, ir kad esame pasirįžę sumokėti tiek, kiek reikės, bet, kad automobilis važiuotų be priekaištų, jie pradėjo naudotis šia situacija ir tiesiogine to žodžio prasme "melžti" pinigus ? skambino ir vardino kad automobilis yra viena didelė bėda ir reikia keisti visą variklį, dėl to, kad jis yra sugadintas nepataisomai, reikia keisti sankabą, turbiną, generatorių (nors su juo problemų nebuvo).
Ir aišku moteris, norėdama tvarkingo automobilio su viskuo sutiko.
Atsiėmus automobilį , po menesio pradėjo lysti bėdos- bėgti tepalai, kuras, neužšyla variklis iki darbinės temperatūros ir kt. Nuvykus į minėtą servisą, geranoriškai nusiteikus, paaiškinau visas bėdas, o serviso darbuotojas, kuris atsakingas už automobilių priėmimą ir atidavimą, tik susidėjęs rankas ir nutaisęs ne itin malonią veido miną aiškino man, kad tepalas automobiliui turi bėgti, tai yra normalu, ir balutė tepalų po automobiliu kiekvieną rytą,reiškia tai, kad tepalo yra ir viskas čia yra gerai :))) kuras irgi turi bėgti, kodėl keitė generatorių neaišku, nes ponas teigė, kad į šį klausimą atsakyti negali. Sakau - nu man kaip merginai jau yra aišku , kad dasipilti tepalų po litrą kas kelias dienas nėra normalu, sumokėjome tokią pinigų sumą ( o ji tikrai buvo didelė) ir tikrai tikėjomės važiuoti be problemų, jis tik nusijuokė ir paklausė - o ar nevažiuoji? Tada supratau, kad nebėra tikslo aiškintis, nes ponas tik šiepiasi ir nepripažįsta savo klaidų, nesutinka tvarkyti automobilio ar bent jau man kompensuoti remonto išlaidas, nusprendžiau atlikti automobilio ekspertizę kitame servise ir su gautomis išvadomis kreiptis į vartotojų teises. Išvadas gavau, darbas tikrai buvo atliktas netvarkingai, "chaltūrų" daugiau nei daug, tačiau štai čia išlindo dar viena riebi apgaulė - kvitas išmuštas 300 eurų, o suma, iš tiesų, buvo keliolika kartų didesnė, ir štai čia mano teisybės ieškojimas baigėsi.
Vėliau pasikviečiau kitą meistrą, dėl smalsumo, kad apžiūrėtų tiek dabartinį įdėtą variklį, tiek seną, ir kitas pakeistas detales - meistras pasakė, kad senas variklis tikrai buvo tvarkomas, nes buvo tik užveltas paskirstymo velenelio kakliukas, ko pasekoje užsikirto paskirstimo velenėlis ir peršoko diržas, bet vožtuvai nesiekė stumoklio ir nieko nesumalė, o generatorius buvo sulaužytas dėl darbuotojų nekompetencijos ir nemokejimo dirbti su automobiliais, kodėl buvo keista turbina irgi neaišku, nes požymių, kad ji buvo sugedusi, nebuvo.

Dar po mėnesio iš automobilio variklio pradėjo sklisti negeri garsai, ir nuvažiavus pas meistrus jie pasakė, kad automobilio toliau negalima eksplotuoti greičiausiai dėl smagračio gedimo (nors smagratis Dizvos servise buvo restauruotas, visas sankabos komplektas pakeistas nauju, ir šio mazgo remontas kainavo 1000 eurų)

Dabar laukiame eilėje pas kitą meistrą taisyti Dizvos "chaltūrų". Neatgavau jokios kompensacijos, mano automobilio nesutvarkė, apgavo dėl čekių, niekur kreiptis negalėjau, tad ką galiu padaryti, tai yra pasidalinti patirtimi su Jumis.

Išvada būtų tokia : atsargiai rinkitės servisus, ir atydžiai skaitykit kvitus. Turėsime labai skaudžią pamoką. Ir dar kartą pabrėžiu, kad tai yra mano patyrimas ir asmeninė nuomonė, o galbūt kažkam tai atrodo normalus darbas ir klientų aptarnavimas.

Gražaus savaitgalio

- Gerda